کلاسور چرمی

هدایای تبلیغاتی اراز، تولیدکننده انواع کلاسور چرمی

کلاسور چرمی

هدایای تبلیغاتی اراز، تولیدکننده انواع کلاسور چرمی

یکی از محصولات تبلیغاتی در دنیای تبلیغات، هدایای تبلیغاتی کلاسور چرمی می باشد که با قابلیت چاپ بر روی آن، داشتن دفترچه و جای خودکار و مدارک، یکی از بهترین محصولات برای سمینار ها و جلسات شما می باشد

هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

وقتی وارد زندگی خصوصی مشتری خود می شوید ، به اصل تبلیغات ضربه زده اید. با افزودن سودمندی و رضایت متعاقب ، شما به کمال نزدیک شده اید. حال ، خوب فکر کنید که چه نوع تبلیغاتی می تواند چنین احساساتی را به مشتریان شما ارائه دهد؟ با ایجاد وفاداری و برجسته سازی ارزش ها ، کدام نوع تبلیغ هدایای تبلیغاتی می تواند به راحتی به این اهداف دست یابد؟ و ما هنوز این واقعیت را ذکر نکرده ایم که آرم یا پیام تبلیغاتی شما دائماً در چشم گیرنده و اطراف او خواهد بود. این همش نیست! بر اساس تحقیقات ، هدایای تبلیغاتی و تجاری ارزانترین نوع تبلیغات نیز هستند.

پاییز آخرین باری است که شرکت ها بودجه سال آینده را تنظیم و تصویب می کنند. آخرین و نه مهمترین ، هر کارآفرین مستقل می داند که اگر می خواهد در سال مالی بعدی درآمد کسب کند ، ابتدا باید بداند چگونه پول در نظر گرفته شده برای ارتقا و توسعه تجارت خود را خرج خواهد کرد. هدایای تجاری و تبلیغاتی هرگز فقط اظهار قدردانی و احترام نبودند ، بلکه موارد بسیار بیشتر بودند. آنها به عنوان یک سازنده روابط تجاری ، تأثیر قابل توجهی در دید و تبلیغات کسب و کار شما و در نتیجه درآمد شما دارند.
این جمله قدیمی خصوصاً در روابط با شرکای تجاری و مشتریان شما صادق است. شما باور نمی کنید؟ به دفتر خود نگاهی بیندازید ، به میز نگاه کنید و دراورها را باز کنید. چند محصول تبلیغاتی با آرم یا پیام تبلیغاتی را لیست کرده اید؟ درست است! هر یک از ما در سطح سالانه اقلام تبلیغاتی و هدایای تجاری زیادی دریافت می کنیم. اما از کجا می دانید که با هدایای تبلیغاتی یا تجاری خود به خوبی در بازار قرار گرفته اید؟ چگونه می توانید بفهمید که برند شما هنوز در ذهن یک شریک تجاری و مشتری است و در مقایسه با هدایای رقابت چگونه ایستاده است؟ در اینجا چند دلیل آورده شده است که چرا ما معتقدیم که هر استراتژی بازاریابی باید شامل محصولات تبلیغاتی به عنوان بخشی از برنامه سالانه باشد که به درآمد شما کمک می کند.

بازاریابی موثر و کم هزینه
مشاغل کوچک ، که فقط می توانند آرزوی کمپین های  عظیم در همه کانالهای رسانه ای بزرگ را داشته باشند ، از این امر آگاه هستند. اما خردمندان می دانند که آنها هنوز هم می توانند به اهداف بازاریابی خود برسند. چطور؟ با یک کمپین قیمت بسیار پایین تر از محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری. همانطور که می توانید در وب سایت ما بررسی کنید ، محصولات مقرون به صرفه بسیاری برای راه اندازی یک تبلیغ موثر در کسب و کار شما وجود دارد. اما فکر نکنید که قیمت پایین محصول به معنای تأثیر کم و ناچیز بر گیرنده است. برعکس ، طبق PPAI (انجمن کالاهای تبلیغاتی بین المللی) ، هدایای تجاری و تبلیغاتی ششمین مکان در فعالیت های بازاریابی مشاغل موفق در سراسر جهان است. جای تعجب نیست ، آنها سفیران بسیار موثر یک شرکت یا مارک در تمام نسل ها هستند.

تشخیص فوری برند
مارک تجاری به این معنی است که وقتی متوجه لوگو یا پیام تبلیغاتی شما روی محصول می شوند ، مصرف کنندگان می توانند فوراً تجارت ، محصولات یا خدمات شما را به یاد بیاورند. این یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری قسمت زیادی از بودجه در محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری است. آیا می دانید مصرف کنندگان حداقل 6 ماه و حداکثر یک سال محصولات تبلیغاتی را به طور متوسط ​​نگه می دارند؟ هر بار که مشتری شما به کالای شما نگاه می کند ، پیام خود را در حافظه او ثبت کرده اید. چنین تأثیرات طولانی مدت در میان انواع دیگر تبلیغات بسیار نادر است.

مانند کارت ویزیت شما کار می کند
کارت های بازرگانی وظیفه نمایندگی شما ، شرکت شما و محصولات آن را در برابر مصرف کنندگان و شرکای تجاری بالقوه دارند. محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری نیز کم و بیش به یک شکل کار می کنند اما نتایج بهتری دارند. طبق نظرسنجی PPAI ، از هر 10 پاسخ دهنده 8 نفر پیام محصول تبلیغاتی را به خاطر می آورند. همچنین از هر 10 پاسخ دهنده 8 نفر پاسخ دادند که این شرکت پس از دریافت هدیه تبلیغاتی ، از اینترنت پرس و جو کرده است. از این داده ها استفاده کنید ، موارد تبلیغاتی را انتخاب کنید و ما آرم ها ، کدهای QR ، پیام های تبلیغاتی شما را چاپ خواهیم کرد ... تقریباً محدودیتی وجود ندارد!

هدایای برتر = چاپ رایگان!
اجازه دهید ما یک بخش عالی دیگر از تحقیقات PPAI را فاش کنیم. حدود 83٪ پاسخ دهندگان پاسخ دادند که احتمالاً با شرکتی که از آن هدیه تبلیغاتی یا تجاری دریافت کرده اند معامله می کنند. بنابراین ، تأخیر نکنید و در اسرع وقت لیستی از تمام شرکای تجاری خود را بنویسید و بودجه ای را برای فعالیت های تبلیغاتی تعیین کنید. سپس ، انتخاب کسب و کار برتر و هدایای تبلیغاتی ما را بررسی کنید ، که ما اکنون مزایای ویژه ای به شما ارائه می دهیم: چاپ رایگان! موارد انتخاب شده فرصتی عالی برای دریافت هدایای تجاری واقعاً خوب با قیمتی بسیار مقرون به صرفه است.

برای همه محصولات انتخاب شده ، ما خوشحال خواهیم شد که آرم یا پیام تبلیغاتی شما را به صورت رایگان ، در هر کجا که از نظر فنی امکان پذیر باشد و هیچ کار اضافی انجام دهید ، حک کنیم. درخواست خود را برای ما ارسال کنید و ما خوشحال خواهیم شد که یک پیشنهاد و پیش نویس چاپ را برای شما آماده کنیم.

احتیاط: این اقدام زمانی معتبر است که حداقل مقادیر ذکر شده در صفحه محصول هر کالا را خریداری کنید و فقط تا زمانی که سهام به فروش نرسد. همچنین می توانید تمام اطلاعات مربوط به نوع چاپ و تعداد رنگهای رایگان را در صفحه محصولات هدایای انتخاب شده پیدا کنید. تضمین کیفیت محصولات و چاپ ، تجربه چندین ساله ما و بیش از 10،000 مشتری راضی است.

چند نکته سریع
در مقدار داده های مربوط به هدایا زیاده روی نکنید. در بیشتر موارد ، آرم و وب سایت کافی است. آیا تا به حال به آرم کوکا کولا و شماره تلفن آنها در زیر توجه کرده اید؟
کیفیت باید مقدم بر کمیت باشد. هدایای تبلیغاتی مفید و با کیفیت بالا لزوما گران نیستند. تأیید این پایان نامه عملی است که در بالا ارائه شده است.
روی رنگهای شرکتی اصرار نکنید ، زیرا آنها گاهی اوقات شما را به سمت یخ های نازک سوق می دهند. اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تجاری و روانشناسی را در وبلاگ ما بخوانید.
هدیه هدیه در تمام طول سال. زمان هایی که هدایای تبلیغاتی و تجاری فقط برای سال نو اهدا می شد ، گذشته است.

 


خرید و تحویل خود را به موقع برنامه ریزی کنید. باور کنید ارزشش را دارد!
اگر هنوز شما را قانع نکردیم که هدایای تبلیغاتی و تجاری تبلیغاتی موثر و مقرون به صرفه است ، با ما همراه باشید. دیر یا زود خواهید فهمید!

آیا می خواهید در مورد هدایای کسب و کار بیشتر بدانید؟ ما توصیه می کنیم وبلاگ ما را بخوانید هدایای تجاری - آنچه شما باید در مورد آنها و در مورد دادن هدیه بدانید.

منبع : 

هدایای تبلیغاتی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی