کلاسور چرمی

هدایای تبلیغاتی اراز، تولیدکننده انواع کلاسور چرمی

کلاسور چرمی

هدایای تبلیغاتی اراز، تولیدکننده انواع کلاسور چرمی

یکی از محصولات تبلیغاتی در دنیای تبلیغات، هدایای تبلیغاتی کلاسور چرمی می باشد که با قابلیت چاپ بر روی آن، داشتن دفترچه و جای خودکار و مدارک، یکی از بهترین محصولات برای سمینار ها و جلسات شما می باشد

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

کلاسور چرمی

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ق.ظ

کلاسور چرمی

گروه تولیدی آراز، برترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی در ایران و یکی از صادر کنندگان محصولات تبلیغاتی، یکی از اولین تولید کننده محصول پرفروش کلاسور چرمی می باشد، این محصول بسیار شکیل و زیبا، یکی از بهترین هدایای مراسمات، جلسات، سمینار ها، اموزشگاه ها و مراکز اموزشی می باشد که با داشتن جای خودکار و کارت، داشتن دفترچه برای یادداشت، و قابلیت چاپ تبلیغات شما بر روی این محصول، به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. نکته ای که شایان ذکر است این است که این محصول را به نام های فولدر چرمی و فولدر تبلیغاتی نیز می شناسند

چرا کلاسور چرمی هدایای تبلیغاتی آراز ؟

گروه تولیدی آراز، با افتخار تمامی محصولات خود را از برترین متریال تولید می کند، و همین مهم باعث شده بسیار از شرکت ها و سازمان و ارگانها، آراز را برای تهیه هدایای تبلیغاتی خود انتخاب می کنند.

برای تولید کلاسور چرمی، گروه تولیدی آراز با استفاده از تجهیزات دوخت صنعتی و استفاده از بهترین متریال چرم مصنوعی درجه یک، ملزومات دوخت با کیفیت، بر کیفیت تولید این محصول پرفروش افزوده است.

کلاسور چرمی گروه تولیدی آراز در سایز و کاربرد های مختلف و در انواع فارسی باز شو ( از چپ به راست ) و انگلیسی باز شو ( از راست به چپ ) تولید می شوند و قابل عرضه در انواع سایز های A4 – A5 – A6    , عمودی و افقی .

دفتر کلاسوری که همیشه همراه با قفل ۲۶ حلقه می باشد معمولا مورد استفاده ی دانشجویان و دانش آموزان قرار می گیرد.

فولدر چرمی یا همان کلاسور چرمی از جنس چرم بادوام و محکم و قابلیت حمل آسان و مفید به خصوص جهت استفاده ی دانشجویان و دانش آموزان و حتی کسانی که می خواهند وسیله ای کاربردی داشته باشند تا به راحتی دفترچه یادداشت , نوشت افزار و خودکار و قلم , انواع کارت را همزمان در یک وسیله قرار دهند.


<p> البته باید بگوییم که این کار به طرق مختلف انجام میشود از تبلیغات در تلویزیون و شبکه های مجازی و اینترنت گرفته تا چاپ تراکت و بنر و بیلبورد و ارایه هدایای تبلیغاتی. محصولاتی که با محیط سازگاری دارند و از پارچه های سوزنی بدون بافت تهیه می شوند و در اولویت آن ها ساکدستی های تبلیغاتی پارچه ای بدون بافت است که نسبت به رقیبان خود ، یعنی کیسه های پلاستیکی و کاغذی بیشتر مورد اهمیت و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند. پارچه متقال یکی از پارچههای پر کاربرد در منازل و همچنین در صنعت میباشد. حداقل تیراژ برای خرید این مدل هزار عدد میباشد و در سایز ها ی گوناگون و رنگهای پیشنهادی شما تولید و عرضه میگردد. ما نیز در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو، ساک برزنتی ایرانی را با پارچه درجه ۱ ایرانی و قیمت های مناسب در تیراژ ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ و حتی بیشتر عرضه می کنیم. ارائه محصولات خود در ساک های پارچه ای حمل بار قابل استفاده مجدد، آن ها را به برند شما نزدیک می کند. هنگامی که ساک دستی های پارچه ای را به صورت عمده خریداری می کنید، در حال خرید یک محصول خالی هستید.
<p> شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکتهای کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای است. ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. این نوع ساکدستی ها به علت دوام بیشتری که دارند، از نظر انعطاف پذیری و تحمل کردن وزن زیاد به عنوان بهترین ساکدستی های تبلیغاتی به شمار می رود. در ابتدا این نکته را متذکر شویم که تمام کسب و کار ها چه از یک فروشگاه کوچک گرفته تا تمام سازمان های بزرگ ، نیاز مبرم به این محصول دارند، کسب و کار های خیلی بزرگ نظیر سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی ، برای مشهود کردن نام و نشان خود با ارایه بسته های معیشتی برای مردم یا موسسات خیریه ها ، کالاها را در داخل این ساکدستی ها گذاشته و تبلیغات خود را به گوش مردم میرسانند یا مجموعه کوچکی که محصولی را تولید و ارایه میدهند، با چاپ ساکدستی تبلیغاتی، محصول خود را داخل آن گذاشته و مشتریان با حمل آن ساکدستی در مکان های 

منبع :

کلاسور چرمی

  • datis data